Publicul vă poate ajuta să câștigați încredere prin promovarea conținutului pe care-l realizați. Cititorii dvs. pot deveni amabsadori ai conținutului pe care-l creați.
Fiți activ atât pe site, cât și pe social media. Astăzi, rețele sociale sunt un canal important pentru a ajunge la public, dar amintiți-vă – nu aveți control asupra modului și cine vă distribuie conținutul. Nu vă limitați exclusiv la prezența social media. Indiferent de canalul de comunicare, postați întotdeauna numai informații verificate și concrete, evitând presupunerile.
Răspundeți la comentariile negative: în acest fel nu aveți doar o șansă de a convinge scepticii, ci puteți arăta publicului că sunteți de încredere și risipiți convingător îndoielile exprimat de critici.
Oferiți-le cititorilor oportunitate de a vă contacta direct, online, precum și în viața de zi cu zi. De exemplu, invitați-vă publicul la birou sau organizați evenimente unde pot să vă cunoască instituția mai bine.
Trust Project, o organizație cu sediul în SUA, a elaborat o listă de 37 de indicatori de încredere, concepute pentru a facilita evaluarea credibilității. Pe site-ul lor veți găsi nu doar sfaturi practice despre cum să vă consolidați credibilitatea, dar și cum să vă planificați strategia personală de stabilire a încrederii în era digitala.