Facebook anunță că va întreprinde măsuri pentru a evita dezinformarea înainte de alegerile din 2020

Facebook a făcut publică strategia de combatere a dezinformării și suprimarii alegătorilor, înaintea alegerilor prezidențiale din SUA din noiembrie 2020. În aceeași zi a dezvăluit și contracararea unei rețele de conturi ruse care vizează alegătorii americani de pe Instagram.

Facebook a anunțat că va spori transparența prin măsuri cum ar fi afișarea mai multor informații despre proprietarul confirmat al unei pagini de Facebook și etichetarea conținutului pe care verificatorii independenți au declarat-o drept una falsă.

Săptămâna trecută, fondatorul rețelei Facebook, Mark Zuckerberg, a apărat politica companiei, menționând că a introdus căi de transformare pentru discursurile care nu trebuie suprimate.

Katie Harbath, șefa politicii electorale globale Facebook, a declarat că, dacă un anunț acum inactiv va fi redifuzat, acesta va fi trimis spre verificare experților de fact-checking terți ai Facebook. Compania va începe să eticheteze media controlată de stat pe pagina sa și în biblioteca de anunțuri a site-ului. Într-o postare pe blog, Facebook a spus că intenționează să extindă această etichetare la postări specifice atât pe Facebook, cât și pe Instagram la începutul anului viitor.

Facebook, Twitter și YouTube, serviciul de streaming video al Google Alphabet, toate au fost examinate recent după ce au arătat anunțuri din mass-media chineze controlate de stat care criticau protestatarii din Hong Kong.

Citește mai mult: https://www.reuters.com/article/us-usa-election-facebook/facebook-announces-new-steps-to-clamp-down-on-misinformation-ahead-of-2020-election-idUSKBN1X022S

DezinformareFacebook
Comments (0)
Add Comment