Social-media, instrument de dezinformare în campaniile electorale

0 357

Moderarea conținutului pe platformele de social media nu mai este atât de simplă cum ar fi moderarea conținutului ce reprezintă nuditatea și violența, iar dreptul la intimitate al utilizatorilor face imposibilă contextualizarea influenței și tendinței de dezinformare a acestora.

În 2018, cu ajutorul rețelelor de socializare au fost influențate alegerile din Mexic, Columbia, Brazilia și Israel.

Potrivit lui Nathaniel Gleicher, șeful politicii de securitate digitală de la Facebook și fostul director al Cybersecurity pentru Consiliul Național de Securitate al SUA, provocările privind operațiunile de dezinformare și guvernanța platformelor vor deveni tot mai complexe în anii următori. Această provocare trebuie să fie satisfăcută de o nouă generație de #DigitalSherlocks echipată cu cunoștințe pentru a identifica campaniile de dezinformare și mijloacele de combatere a acestora.

Sursa: https://medium.com/dfrlab/360-os-2019-evolving-trends-in-disinformation-and-platform-governance-7668da773277

Opinii ENG